Zakres usług

Stomatologia zachowawcza -  to dział zajmujący się leczeniem i odbudową zębów w ich naturalnym kolorze i kształcie. Wypełnianie zębów polega na usunięciu uszkodzonych tkanek zęba i umieszczenie w ich miejsce materiału przeznaczonego do odbudowy zębów. W naszym gabinecie stosujemy najwyższej jakości materiały służące odbudowie zębów.

Higiena i Profilaktyka - Profilaktyka w stomatologii odgrywa ogromną rolę w zapobieganiu próchnicy, chorobom przyzębia oraz innym chorobom zębów i jamy ustnej. Właściwa higiena zmniejsza przebarwienia np. od papierosów, kawy, herbaty i zapewnia uczucie świeżości.

Stomatologia dziecięca - Stomatologia dziecięca, pedodoncja –  to specjalność zajmująca się diagnostyką, leczeniem, profilaktyką chorób zębów, przyzębia oraz jamy ustnej u najmłodszych Pacjentów. Ze względu na odmienną budowę zębów i narządu żucia u dzieci, wiąże się to ze specyficznym postępowaniem i metodami leczenia.  Regularne wizyty u dentysty powinny rozpoczynać się dość wcześnie, najlepiej już po ukazaniu się pierwszych zębów. Wówczas poza sprawdzeniem czy rozwój jamy ustnej postępuje w prawidłowy sposób, rodzice otrzymują wskazówki dotyczące diety i pielęgnacji wyrzynających się zębów mlecznych.

Endodoncja - Leczenie kanałowe (endodontyczne) polega na usunięciu z wnętrza zęba zainfekowanej miazgi i wszystkich bakterii. W tym celu stosuje się specjalne narzędzia endodontyczne i używa się odpowiednich płynów płuczących. Ze względu na budowę anatomiczną zęba, w którym może występować kilka wąskich i zakrzywionych kanałów, należy wykonywać zabieg ze szczególną starannością i precyzją. Po opracowaniu kanałów należy je szczelnie wypełnić.

Protetyka – Wykonujemy następujące odbudowy protetyczne:
  - stałe, czyli niemożliwe do wyjęcia z jamy ustnej, wykonujemy uzupełniania za pomocą mostów i koron
  - ruchome, czyli takie których wyjmowanie jest możliwe, a nawet konieczne w celu utrzymania prawidłowej higieny, w tym celu wykorzystujemy protezy akrylowe lub szkieletowe.

Chirurgia stomatologiczna - zajmuje się leczeniem operacyjnym jamy ustnej oraz twarzoczaszki. W ramach zabiegów chirurgicznych w naszym gabinecie wykonujemy usuwanie zębów, nacinanie ropni.